sponsorlu bağlantılar

İhlas Finans Magdurları Sesini Duyurmaya Çalışıyor İhlas Mağdurları 2018

İhlas Holding bünyesinde bulunan ve uzun yıllardır ödeme alamayan ihlas finans mağdurları seslerini duyurmak için çabalıyor.

İhlas Finans Magdurları Sesini Duyurmaya Çalışıyor İhlas Mağdurları 2018

2017-12-24 23:27:14

sponsorlu bağlantılar
İhlas Finans ödemeleri 2018, İhlas Finans'a daha önce para yatırmış olan on binlerce mağdur kişi aradan uzun yıllar geçmesine rağmen hala tek kuruş ödeme alamadılar. Bir zamanlar binlerce insanın umut bağladığı ve battıktan sonra tasfiye sonrasında bitmek bilmeyen bir borç krizi, 17 yıldır devam etmektedir. 2009 yılında yapılan anlaşma gereği İhlas Finans'ın protokolünce, borç yapılandırma yapılmış ve İhlas Holding Mağdurlarına gerekli ödemeyi yapacağını duyurmuştu. Ancak aradan uzun yıllar geçmesine rağmen halen bir sonuç alamadılar. O halde İhlas Holding Mağdurları paralarını alabilecek mi? İhlas Finans Mudileri yeni bir müjde bekliyor. Ayrıca son çıkan haberlere göre İhlas Finans'ın Fetö eliyle batırıldığı da gündeme getirildi. Bu iddialar gündeme gelince de, alacakların aklına "İşi Fetö'ye atıp ödeme yapılmayacak mı?" sorusu da takılmış durumda.

2001 yılında batan ve mudilerine ödeme yapmayan İhlas Finans'ın, Akp döneminde devletten kentsel dönüşüm ihalaleri alması da dikkat çekmektedir. Ayrıca 2002 seçimlerinden önce İhlas Finans patronlarına yönelik olarak "Sizin ahretiniz yok mu?" diyen cumhurbaşkanının, 2002 seçimlerinden sonra bu grubu himayesi altına aldığı da iddialar arasında dolaşıyordu.


İhlas Finans Mağdurları sayısı oldukça yüksek

İhlas Finans'a para yatırmış olan ve İhlas Finans'ın iflasının gösterilmesinden dolayı mağdur olan kişi sayısı oldukça fazla. Bu sayının 75 bin civarında olduğu da söz konusu bir durum. Peki İhlas Holding mağdurlara ödeme yapacak mı? Basına yansıyan haberlere bakılırsa az sayıda da olsa İhlas Holding mağdurlarına ödeme yapmaktadır. Ancak bu durumdan da bazı rahatsızlıklar söz konusudur. Ahmet Hakan bile bu duruma son günlerdeki yazılarında isyan etmiş ve mağdurlara paralarının verilmesini istediğini belirtmişti. 

Bazı İhlas Finans mağdurları daha önce yapılmış olan ödemelerin, uzun yıllar inşaatlarda amelelik ve hamallık yapılarak kazanıldığını ve bir anda tüm paranın battığını söyleyerek yetkililerden yardım istedi. 


İhlas ödemelerinde torpil mi var?

Sosyal medya üzerinden hesap kuran İhlas Finans mağdurları, sesini tüm Türkiye'ye duyurmaya çalışıyor. Ödemelerde bazı kişilerin ön sıraya atıldığı da iddialar arasında yer alıyor. Bu konuda rahatsızlık duyan mağdurlar, ödemenin kura ile yapılmasını istiyor.


İhlas Finans mağdurlarına ödeme ne zaman yapılacak?

İhlas Finansta yüksek miktarda parasını kaybeden kişiler,n yanı sıra düşük miktarda para yatıran kişiler de bulunmaktadır. Bu kişilere 17 sene geçmesine rağmen halen ödeme yapılmamış ve beklemektedir. Bazı mağdurlar "paramızı mezarda mı vereceksiniz" diye sosyal medya üzerinden isyan etmektedir. Peki İhlas finans ödemeleri 2018 yılında yapılacak mı?


İhlaszedeler para beklerken, 5 Yıldızlı otellede tatil yapılıyor!


İhlaszede mağdurlarını da en çok rahatsız eden durum, yaklaşık olarak 500 milyon TL borcu bulunan İhlas Holding ve İhlas Pazarlama adı altında çalışan kişilerin her sene Antalya'da lüks otellerde tatil yaptıkları biliniyor. Bu duruma da ihlaszedeler isyanla karşılık vermektedir. Çok büyük bir rakamda borcu bulunan İhlas Holding'in bu yaklaşımı ise çoğu kişi tarafından tepki çekmektedir. 

Merhum Enver Ören'in oğlu Mücahit Ören'in de var olan borcuna karşı tatillerde fotoğraflar paylaşması da çoğu kişi tarafından tepkiyle karşılanmaktadır. Bir çok mağdurun ölmesi sonucunda da vasileri var olan alacaklarını istemektedir.


2018 Yılında İhlas Finans ödemesi olacak mı?


İhlas Finans'a parasını kaptıran mağdurların dört gözle haber beklemektedir. İhlas Holding'in yaptığı kar açıklamaları, ödemelerini yapacağı yönünde olumlu karşılanmaktadır. Çünkü İhlas Holding para kazanırsa ödemeleri yapacaktır. İhlas Holding'in de batması durumunda ise Tmsf'ye devrolan şirket sonucunda ödemeleri devlet üstlenir. Çoğu kişi yine sosyal medyadan İhlas Holding'e niye kayyum atanmıyor yada İhlas Holding neden Tmsf'ye devredilmiyor? diye sorular yöneltmektedir. Bu durumun yine Holding'in iflası söz konusu olduğunda olabileceğini de belirtelim. İhlas finans ödemeleri 2018 yılı hakkında henüz netlik kazanmış bir bilgi yoktur.

sponsorlu bağlantılar
Sosyal Medyada Paylaş

Yorum Yap!

Ne Demişler?

26 yorum yapılmış

Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

beyefendi küfür ve hakaret içerikli yorumlar yayınlanmamaktadır. Belirttiğiniz üzere hiçbir kurum ve kuruluşla bağlantımız da yoktur. Saygılar.

2019-03-04 13:58:37 -
ihlaszede
ihlaszede

bazi yazilarimi onaylanmiyo neden sizde mi ihlasa sicak bakiyorsunuz temlik yapildi beş kuruş odeme yok faliyetlere devam *** iyimi bekara kari boşamak kolay

2019-03-04 02:49:02 -
ihlaszede
ihlaszede

neyi bekleniyo red oyu kullanildi temlik yapildi odeme yok

2019-03-01 14:46:12 -
Abdulhalim kılıç
Abdulhalim kılıç

bazılarının kulakları var duymuyor, gözleri var görmüyor, kalpleri var sızlamıyor. hepsini yaradana havale ediyorum.

2019-02-08 11:20:09 -
Abdulhalim Kılıç
Abdulhalim Kılıç

hükümet ve holding aynı telden çalıyor. aynı horonu tepiyor.

2019-02-08 11:05:35 -
NECİP KALYON
NECİP KALYON

bu gün sorunumuz inşallah çözülürse iyi yoksa bir daha çözülmez milletvekilleri ihlas mudilerini düşünürse gerçekten halkın milletvekili olurlar

2019-02-05 16:15:26 -
NECİP KALYON
NECİP KALYON

doğru söylüyorsun kardeşim iyi ki ahiret var

2019-01-12 21:01:46 -
Şaban  Kaygusuz
Şaban Kaygusuz

değerli arkadaşlar ben allah'ın izniyle bu paralar ahirette bize fazlasıyla amelimize faydaları olacak inşallah bu dünyada sefa sürenler ahirette bize fazlasıyla öder ssgilar

2019-01-09 16:56:39 -
mehmet ölçer
mehmet ölçer

biz müğdurların sesine ne zaman kulak verilecek ödemelerimiz ne zaman ödenecek halen belirli bir tarih verilmedi mezardamı bize ödeyeceksiniz.

2019-01-09 16:36:58 -
Cemil Hamatoğlu
Cemil Hamatoğlu

ihlasfinans maduriyetleri halen sürüyor.malesef.ne bddk.ne bir başkası ümitler tükeniyor.sayın cumhurbaşkanının kabahati çok burda.nice holdinglere el korken ihlasholdingi koruyor.uyanın.ikinci milletini soyan fetöcüler bunlar.19 yıldır sallıyorlar.neden neden ihlasholdinge elkonulmuyorda korunuyolar

2019-01-04 23:54:33 -
Ahmet CAN
Ahmet CAN

aynen katılıyorum.

2019-01-03 17:00:10 -
wert
wert

ihlas 2019 odeme yapacakmi 20 sene olacak birde temlik yapildi surec nasil olacak topu biirbirlerin ustune atiyorlar devlet bir şey yapsa iyi olur.birazda bizden yana olsalar

2018-12-27 02:16:30 -
NECİP KALYON
NECİP KALYON

bizler aliştik artik zaman hizla ilerliyor mahşer zamaninda da ilahi huzurda paçayi kurtaramayacak

2018-12-05 18:24:16 -
Hamdi ersay
Hamdi ersay

18 yil oldu paramizi alamadik hakkimi helal edmiyorum parami odemelerini istiyorum enver ören huzur la yatma ogullarin da bunu okusun gönlü rahatsa diyecek bisey yok

2018-12-02 21:39:29 -
Hadi Sağlam
Hadi Sağlam

6.500 dolarimi alamadim.10 dolari olanlar almis.bu ne kepazelik. insaniz diye bj grubun adamlari hala geziyorlar.

2018-12-02 11:02:41 -
yakup subaşı
yakup subaşı

ben daha önce konuyu bimer ve cimer'e yazmıştım. gelen cevaplar ihlas finanstan gelen cevaplarla hemen hemen aynı idi. ihlas finansın avukatları cevap verse ancak bu kadar olurdu. benim ümidim yok. ihlas grup medyası ile hükümete tam destek veriyor ya, mağdurlar kimin umurunda.

2018-12-02 01:35:59 -
H.MEHEMT YILDIRIM
H.MEHEMT YILDIRIM

18 yildir buparalar ödenmiyor.hükümeti̇mi̇z bi̇r çozüm bulmasini i̇sti̇yoruz

2018-11-20 11:52:26 -
Abdullah AYDOĞAN
Abdullah AYDOĞAN

doğrudur, kurulan dernek planlasa daha i̇yi̇ olur....sayin cumhurbaşkanimizin mağduri̇yeti̇mi̇ çözeceği̇ kanaatindayim.

2018-11-12 16:52:27 -
Ahmet ÖZDEMİR
Ahmet ÖZDEMİR

tek çare mağdurları toplayıp külliyenin yanında basın açıklaması yapmak veya sayın cumhurbaşkanından randevu alıp konuyu görüşmek başka çaresi yok selamlar

2018-10-25 13:34:05 -
Zakire AYDOĞAN
Zakire AYDOĞAN

sayın cumhurbaşkanımızın sorunumuzu çözeceğine ve bizlere yardımcı olacağına inanıyoruz. sesimizin duyrulmasını istiyoruz.

2018-09-25 14:29:51 -
Abdullah AYDOĞAN
Abdullah AYDOĞAN

allah rizasi i̇çi̇n alacaklarimizi ödeyi̇n....merhum enver ören'i̇n kemi̇kleri̇ni̇ sizlatmayin....

2018-09-25 14:24:07 -
safı cetin
safı cetin

18 senedır almadığımız paraların ne zaman odeneçek sızler hıç allahtan kormazmısınız

2018-09-15 14:52:58 -
Ahmet Özdemir
Ahmet Özdemir

çok şey yazıldı ama çare bulunmadı. benim tek düşüncem bütün mudilere ulaşıp külliyenin önünde sesimizi gür olarak duyurmak yoksa yazı yazmakla bu problem çözülmez tepkilerin aktif olması gerekiyor ben sayın cumhurbaşkanımızın bu sorunu çözeceğine inanıyorum

2018-07-23 11:53:13 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

Zeki bey merhabalar, yorumlar ilgili birimimiz tarafından denetimden geçmekte ve küfür, ahlaki değerleri aşağılayıcı, istismar benzeri yorumlar onaylanmaz. Sizin de yorumunuz bunları içermediği için denetimden geçtikten sonra yayınlanmış, "müdahale ediyorsunuz" kısmını da şöyle açıklayalım; sadece imla hatası olan yorumlar düzeltilmektedir. Onaylanan yorumlara kendi görüşlerimizi kesinlikle eklememekteyiz. Dolayısıyla yorum kısmımızı 1 kişinin istemesi üzerine kaldıramayız. Önerileriniz bizim için değerlidir, öneriniz için teşşekkür ederiz.

2018-07-11 22:29:22 -
M. Zeki Yüksel
M. Zeki Yüksel

yorum bana ait olacak. yayınlamayacaksanız yorum yaz duyurusunu kaldırın lütfen. yorum yazarken müdahale ediyorsunuz. etik ve şık değil

2018-07-10 16:28:01 -
kanka
kanka

ihlasci hakli cikartiliyor 20 sene bir odeme yok saldim cayira mevlam kayira zulum ile abad sonu kötü ola

2018-06-28 03:14:37 -
Güncel:
TEB Pos Komisyon Oranları 2019
Tarih : 2019-08-20 21:34:41
Banka Hesabı Nasıl Kapatılır?
Tarih : 2019-08-11 12:54:56
.
KREDİ HESAPLAMA
Kredibankalar.com'da
En uygun krediyi bul!

Onlarca bankanın ihtiyaç kredisi, konut kredisi, taşıt kredisi ve mevduat faizi hesaplaması yapmak için siz de kredi bankalar'ın hesaplama araçlarını hemen kullanın.

KREDİ HESAPLAMA