sponsorlu bağlantılar

Varlık Şirketine Devredilen Borç Ödenmezse Ne Olur

Bankalar, 2 milyon kredi borcu olan kişinin borcunu varlık şirketlerine devretti. Peki Varlık şirketine devredilen borç ödenmezse ne olur hiç merak ettiniz mi, o halde bu konuyu inceleyin.

Varlık Şirketine Devredilen Borç Ödenmezse Ne Olur

2018-01-09 22:30:06

sponsorlu bağlantılar

 

Anında onaylanan kredi kartı:

Buraya tıkla, başvurunu yap Akbank kredi kartın hemen onaylansın.

 

sponsorlu reklamlar
 Türkiye'de hizmet veren bankalar, geçtiğimiz yıl 2 milyon müşteriden alamadığı kredi borçlarını Varlık Yönetim Şirketi'ne devretti. Devredilen tutar ise tam olarak 28.7 milyar TL! Şirketler, borcu ödemek istemeyen kişilere özel kampanyalar ve indirimlerin yanı sıra taksit avantajı da sunuyor. Bankadan kredi çekip 90 gün boyunca ödemeyen bir tüketici bu sürenin sonunda yasal takibe düşüyor yani avukatlık olmuş oluyor. Avukatlar da 2-3 yıl içerisinde borcu tahsil edemezse, kredi ve kredi kartı borçları belli bir ödeme karşılığında varlık şirketlerine devrediliyor. Borç devredildikten sonra ise borcun tamamen muhatabı banka değil varlık şirketi oluyor.

Varlık Şirketine Ödenmeyen Borç Ne Olur?

Varlık Şirketleri aslında yakın dönemde hayatımıza girmiş durumda. Banka borcu hiçbir şekilde tahsil edemiyorsa (maaş hacizi, icra vs.) bu sefer varlık şirketi borç karşılığında belli bir tutarı bankaya ödüyor yani borcu satın almış oluyor. Bundan sonraki süreçte ise sizinle ilgilenecek ve parayı almak isteyecek kurum ise varlık şirketi oluyor. Banka alacaklarını bu şirketlere ihaleye açarak satmaktadır. Türkiye'de 13 adet Varlık Yönetim Şirketi hizmet vermektedir, öncelikle Varlık Şirketi sizi borcunuzdan dolayı ararsa Bddk üzerinde böyle bir firma var mı onu kontrol ediniz.

 Türkiye'de hizmet veren varlık şirketleri listesi için tıklayın.



Varlık Şirketi Borcu Nasıl Alır, Para Ödenmezse Ne olur?

Öncelikle varlık şirketleri sizden o parayı mutlaka eninde sonunda alacaktır bunu belirtelim. Örnek vermek gerekirse 20.000 TL kredi borcunuz vardı ödemediniz ve sonunda Varlık Şirketi'ne devredildi. Sizi arayıp bu paranın atıyoruz 30 bin lira olduğunu ve vermeniz gerektiğini belirtecekler. Ödemediğiniz taktirde yine parayı almak için indirim, kampanya taksit gibi seçenekleri size sunarlar. Ve hatta ana paranın altında teklif verdikleri bile oluyor borcu kapatmak için yani ne alırsam kar diye çalışan bu şirketler de vardır. Eğer borcunuzu ödeyecekseniz ilk olarak pazarlık yapmaya çalışın. (Bu şirketler büyük ihtimalle bu konuları takip ediyorlardır ve pazarlıkta soğuk davranırlar ama borcu ödemezseniz ardından hemen indirim yaparlar) Çünkü 20.000 TL'lik borcunuzu zaten şirket neredeyse yarı parasına bankadan satın alıyor, yani indirim yapmak zorunda. Ama sizin de borcu ödemeniz için bazı zorunluluklarınız var şimdi de onları anlatalım.

Eşimin borcundan dolayı kredi alamıyorum

Borcum varlık şirketine devredildi diyorsanız sizde borcun ödenmemesi durumunda ne olacağını merak ediyorsunuzdur. Varlık Şirketleri de kredi notunu önemli noktada etkilemektedir. Eğer siz borcu ödemezseniz o zaman hiçbir banka size kredi ve kredi kartı vermez. Hiçbir bankanın ürününü borcu ödemediğiniz taktirde kullanamazsınız ancak borcu ödediğiniz taktirde, yasal takibe düştükten 5 yıl sonra siciliniz temizlenir ve bankalardan tekrardan kredi alabilirsiniz. Eğer ödemeyi yapmamakta ısrar ederseniz bu banka sicilinizde yer alır siz kredi çekemezsiniz ve hatta eşiniz bile kredi alamayabilir. 

Varlık Şirketine Devredilen Borç Zaman Aşımı Nedir?

Dediğimiz gibi Varlık Şirketlerine borcu olan kişiler ilk olarak iyi bir pazarlık yapmalı ve ona göre borcu ödemeli. Kredi notunuzun artması ve kredi sicilinizin temizlenmesi için bu borcu ödemeniz gerekmektedir. Bankaların, Varlık Şirketlerine devredilen borçlarından hiçbir şekilde kurtulamazsınız, yani zaman aşımı diye bir şey yoktur. Varlık Şirketi sizden o parayı mutlaka alacaktır. Varlık şirketine devredilen borç ödenmezse diye merak eden kişilere özel olarak bu makalemizi hazırladık. Varlık Şirketleri ile alakalı sormak istediklerinizi aşağıda bulunan yorum bölümüne yazabilirsiniz.
sponsorlu bağlantılar
Sosyal Medyada Paylaş

Yorum Yap!

Ne Demişler?

64 yorum yapılmış

Mehmet Umut
Mehmet Umut

Merhabalar Varlık şirketi ama borcu 7 bin olan borcuma karşılık 32 bin lira istiyor. Babam vefat etti. 40 50 bin arası bir meblağ elime geçecek. Bankadan intikal işlemleri yapılırken haberdar olurlar mı? Pazarlık yapmak istiyorum. Önerileriniz nelerdir öğrenmek istiyorum. Teşekkürler iyi çalışmalar

2019-07-31 17:06:19 -
Celâl Toparlaklı
Celâl Toparlaklı

Merhabalar. Lütren vatandaşı doğru bilgilendirin. Varlık şirketleri bankalara olan borçlarınızı ana paranın yüzde 3 ü ortalamasına alırlar. Yani anapara borcunuz 100 bin TL ise 3 bin TL ye alırlar. Tefeci gibi sizi yüzbin tl üzerinden faizi ile birlikte korkutup ana para veya biraz altına borcunuzu kapatmaya çalışırlar. Aile fertlerinizi arayacağız derler ama hakları hiçbirşekilde yoktur ve kanunsuzluk yaparlar. Haklarından savcılarımız gelmektedir. Sizin borcunuz yüzünden ailenize ait başka kişilere kredi vermezler lafı tam bir safsatadır. Burası muz cumhuriyeti değil.Kanunlar sadece bordu olanı kapsar. Emekli maaşı ve ikramiyesi haczi yoktur hiçbirşekilde el süremezler. Daha çok maddeler var ama en yenisini söyleyeyim yakında adalet komisyonunda görüşülmekte olan yeni icra iflas yasası çerçevesinde BİREYSEL İFLAS YASASI çıkarılıyor. Haciz işlemleri zaten 6352 sayılı yasa çerçevesinde durduruldu yani belli şartlara bağlandı. Bu yüzden eve haciz işlemi yüzde 95 oranında kalktı. Allah korusun ölümünüz halinde geride kalanlar çok büyük bir miras bırakmamışsa reddimiras başvurusunda bulunursa Bu tefeci şirketler bu alacaklarının üstüne 1 bardak soğuk su içerler. Sakın üzülmeyin ve onur kırıcı bir durum olarak görmeyin.Dünyada 3 kişiden ikisi mutlaka borçlarından dolayı takipte ancak dediğim gibi Türkiyede de Kişisel iflas yasası bugün en az 7 milyon vatandaşımızı rahatlayacak ve hayata yeniden başlamasını sağlayacaktır. Siz güçlü olun tefeci varlık şirketleri ve onların hukuksuz hukuk büroları TC.devleti önünde zayıf kurumlardır ve hukuk sizden yanadır. Sevgilerimle.

2019-07-12 15:37:03 -
Serkan varol
Serkan varol

Hocam cok haklisin benimde toplamda 75 bin tl borcum var hacizlik oldum.odeyemedim simdi.bu parayi bana 150 bin olarak yansitiyor varlik sirketleri babamda diyor 75 bin tl verim.git.ode bende ayni dediginiz gibi anlatim kendisine tum.dosyalari 25 bin tl.gibi.rakama kapatirlarsa kapaticam ama.kabul.etmese varlik.sirketletleri babayi alir

2019-08-07 13:30:51
Barış tez
Barış tez

Emekli maaşına haciz koymazlar

2019-07-04 18:01:38 -
Osman kuyumcu
Osman kuyumcu

Garanti bankasına araç kredinin vardı 10000 TL kalmışken ödeyemedikleri varlık şirketine devrettiği taksit istedim araç kredisi olduğu için taksit yapamayız dediler ve birkaç gün sonra SMS le ev eşyalarınıza haciz işlemi için işlem başlattık diye sms attılar evine haciz getirebilirler mi?

2019-05-25 14:14:27 -
Kredi Bankalar
Kredi Bankalar

Osman bey merhabalar, e-devlet'e giriş yaparak haciz olup olmadığını ücretsiz bir şekilde sorgulayabilirsiniz, büyük ihtimalle borcu ödemek için sizi korkutmak istemişler ancak bunu kesin olarak söyleyemeyiz. Dilerseniz e-devlet'e giriş yaparak yada adliye'ye giderek haciz olup olmadığını öğrenebilirsiniz.

2019-05-25 14:16:36
mehmet kaya
mehmet kaya

market işletiyorum 3 ayrı k.kartı borcumu ödeyemiyorum sadece işyer benim adıma başka birsey yok işyerimde 1 sutluk dolabı 1 saekuteri dolabı barkot sistemi birde satışa hazır ürünler gıda kırtasiye temizlik gibi markette olan seyler çalışan işci yok tek başıma 15 16 saat calışıyorum bunlara haciz yapma hakkları varmı veya hangilerini alırlar yazarkasayı haciz edebirilerimi ilk banka gelip haciz yaptı diğelim veya hacize uygun eşya bulunmadı yazdılar diğer 2 banka daha sonra gelmesine gerek kalırmı

2019-03-24 13:18:52 -
hasan tufan
hasan tufan

varlık haciz yapabiliyormu

2019-03-01 13:06:56 -
Alp Arslan
Alp Arslan

öyle bir şey yok adam zaten odeyemiyor ödeyecek olsa zaten öder varlık kuruluşları hiç bir nane yapamaz borcunu ödeyemeyen şahısın krediyle bankaya ne işi olur emekli maaşına da kimse dokunamaz devlet alacağı hariç o tür kuruluşların sahibinden o bankaların ortakları zaten inşallah enkissa zamanda onlarında kapısına kilit vurulacak o tür borçlarda hazineye bilal bedel devredilsin

2019-02-22 12:30:28 -
Dilek ay
Dilek ay

ben 10 yıl önce hcs banktan kredi kullandım odeyemedim 3 yıl öncede ev kredisi araç kredisi kullandım odeyemedim kredi karşıma çıktı 78 bin olarak 22 indirdiler ne yapmalıyım sizce

2019-02-10 11:39:59 -
AHMET AKGUN
AHMET AKGUN

hic birsey olmaz yasal ellerinde bir sey yok yoksa hacize hemen verirler.sadece bankalardan kredi alamazsaniz

2019-02-08 16:48:48 -
Suna Özcakılkaya
Suna Özcakılkaya

selam eşimin sekiz yıl önce bankaya kredi borcunu varlık şirketine devredilmiş eşimin emekli maaşına haciz gelirmi benim banka hesabıma etkilerin bankaya para yatiramiyorum bu yüzden bu borç bekar katlanmistir teşekkürler

2019-02-08 09:16:36 -
Şakir borçödemez
Şakir borçödemez

varlık şirketine hiç bir şekilde ödeme yapmayın 1 krş bile ödemeyin alayı dolandırıcı borcunuz bitmez hep alavere dalavere.

2019-01-31 01:15:16 -
Rıdvan fırat
Rıdvan fırat

vaŕlık haciz yaparmı

2019-01-27 21:22:53 -
KREDİBANKALAR.COM YÖNETİM
KREDİBANKALAR.COM YÖNETİM

Mert bey merhabalar, küfür ve hakaret içerikli yorumlar dışında diğer yorumlar yayınlanmaktadır. Yorumlarda da belirttiğimiz gibi varlık şirketleriyle bir bağlantımız bulunmamaktadır biz sadece kitlelerin merak ettiği konuları sayfalarımızda paylaşıyoruz. Varlık Şirketlerinde borcunuz varsa, "bir yerde çalışıyorsanız (SSK'lı) maaşınızın belli kısmını Varlık Şirketi'nin alma hakkı vardır. üzerinize bir ürün alırsanız bunları da icra yoluyla Varlık Şirketi el koyabilir. " Varlık şirketleri eninde sonunda o parayı alır dememizdeki kasıt da budur. Saygılar...

2019-01-22 21:07:42 -
Mert
Mert

yayinlayacaginizi sanmam ama sansimi deneyeyim.arkadasim bu varlik sirketlerinden biride calisiyor.dediginiz gibi yari parasina satin almiyorlar bankalardan borclari;uc kurusa satin aliyorlar.diyelim ki borc 12000 tl, 1000tl'ye satin aliyorlar;belgesin gosterdi...ayrica eninde sonunda bu borcu sizden alirlar,kurtulamazsiniz demissiniz;cogu insani bulamiyorlarmis bile.isi,gucu olmayip da hic odemeyenler,100bin tl lik borcu 3000'e kapatanlar da cabasi.umarim yayinlarsiniz...

2019-01-22 04:43:03 -
Kenan aydin
Kenan aydin

ben varlik fonuna olan borcumu odedim 5 yil oldu ama hala kredi alamiyorum nasil bir yol izlemem gerek.

2019-01-14 14:54:45 -
Serkan Aktepe
Serkan Aktepe

borcum varmış neresi olduğunu bilmiyorum bunla ilgili ne yapmam lazım

2019-01-10 07:20:37 -
saniye tosun
saniye tosun

güven varlıkla yaptığım protokole göre borcumu ödüyorum 2 sene oldu daha 3 sene var taksitlerin bitmesine şimdi gelecek varlığa devredilmiş bir değişikliğe zorlarlarmı hukuki haklarım nedir

2019-01-07 23:16:33 -
KREDİBANKALAR.COM
KREDİBANKALAR.COM

GÜNDE 1.000 ADET YORUM geliyor beyefendi. Sizin iddia ettiğiniz gibi yorumları silmiyoruz, bazı yorumlar dolandırıcılık amaçlı atıldığından dolayı kontrol ettikten sonra onaylıyoruz, bu onaylama süreci de yorum fazlalığından dolayı bir kaç gün alabilmekte. İçiniz rahat olsun...

2019-01-05 17:57:06 -
mahsum filiz
mahsum filiz

hesabınıza gelenleri yorumluyorsunuz hesabınıza gelmiyenleri siliyorsunuz.sizinde baglantınız şirketlerle vardır.sayın yorumcular.bizleri üç kagıtçılara satmayın.leblebi gibi dagıtılan kartalrın hesabını sorunuz.

2019-01-04 13:39:01 -
KREDİBANKALAR.COM
KREDİBANKALAR.COM

Finansal bilgi sitesi olarak, kişi ve kurumlardan bağımsız olarak ücretsiz hizmet veriyoruz. Varlık şirketleriyle herhangi bir bağlantımız yoktur.

2018-12-27 13:01:44 -
gönenç yıldızer
gönenç yıldızer

varlık fonları borcumuzdan dolayı ödeme emri göndermeden e haciz veya başka haciz işlemleri yapabilirmi. benim borcum dan dolayı eşim üzerindeki mala haciz koyarmı

2018-12-27 09:42:17 -
Ahmet Ahmet
Ahmet Ahmet

si̇zler varlik şi̇rketleri̇yle bi̇rli̇kte ortak mi çalişiyorsunuz. bi̇lmek i̇sti̇yorum

2018-12-27 01:00:21 -
ahmet ciftci
ahmet ciftci

benim bi bankaya 2000 senesinden once borcum vardı borc oldu zaaman bu varlık sirketleri yoktu borcun uzerinden 15 sene sonra kurulan bu varlık sirketleri bu benim borcuda tahsil edemezlerse eve haciz gelirmi ben emekliyim simdiden tsk ler

2018-12-12 12:53:16 -
soner pek
soner pek

benim bankaya 44000 kredi borcum var ödeyemedim avukat aradı haciz yapmıyacaklarını cünkü evden bişey alamadıklarını onun yerine ceza mahkemesine vereceklerini bankayaı zarara ugrattıgım için böyle bir yol varmıdır

2018-12-11 11:16:54 -
Erhan demirci
Erhan demirci

bn 3 sene once 15 bin cekmistim borcum varlik yönetimene aktarilmis yurt disinda yasiyorum temiz kagiginda sicili vardir yaziyor simmdi turkiye gelsem hava halaninda sıkıntı yasarmiyim

2018-12-10 18:21:47 -
aziz kaygusuz
aziz kaygusuz

merhaba yoldaşlar sizden bir ricam var kredi borcum vardı istanbul varlığa devroldu.ödemek istiyorum indirimde yaptılar ancak güvenemiyorum çünkü yaptığımız anlaşmayı mail ile yolluyorlar ve anlaşmada 10 bin tl.yatırdığım taktir de borcumun biteceğini belirtmemişler.yardımcı olursanız çok sevinirim.

2018-11-06 20:36:02 -
mehmet kaya
mehmet kaya

arkadaslar hic biri halt yeyemezler göz dagı veriyorlar. ben 6 yıldır rest cekim. yok diyim. örnek 100 bin tl ana parayı bu ş*refsizler 20 bin tl alıyorlar. korkmayın yılmayın.

2018-11-05 20:47:45 -
gizem
gizem

nişanlımın kredi kartı borcu varlık şirketne devredilmiş ve ne kadar oldupu konusunda hiçbir bilgisi yok. biz sordulatma yapsak bizi parayı almak için sıkıştırırlar mı? çünkü 1 defa şekilde iletişime geçtiler. ayıktırmadan borcumuzu öğrenmek istiyoruz açıkcası

2018-11-02 15:33:03 -
Murat Demiray
Murat Demiray

17000 tl borcum üzerime bi ev var ama hisseli bana bu evin tamamını satarız diyorlar ve taksit yapmıyorlar kestirip atıyorlar ne yapmalıyım bu durumda satabilirlermi evi

2018-10-31 21:03:42 -
Ali duymaz
Ali duymaz

asgari ne yatırmıştır.belediye öncülüğündeki eve haciz gelir mi

2018-10-16 17:53:03 -
Zafer can
Zafer can

varlık şirketlerine olan borçlarımdan dolayı yarın bir gün miras düşerse diye reddi miras mı yapmalıyım yoksa kardeşlerimin üzerine geçirmeliyiz mal aralığını tşk

2018-09-30 22:21:35 -
Ayşe 5
Ayşe 5

mŕb benim bir kaç bankadan olan kartlarımı eski eşim icraya düşürdü 2013 ve 2014 yıllarında icralık oldum sonra varlık şirketlerine devroldu bana bu konuda ne yapmam gerektiği hakkında bilgi verirmisiniz nasıl kurtulabilirim bu borclardan

2018-09-28 23:24:32 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

ilgili varlık şirketiyle görüşürseniz daha net cevap alabilirsiniz, biz buradan borcu öde yada ödeme dersek yanlış yönlendirmiş olabiliriz.

2018-09-28 12:15:42 -
Erdem Koza
Erdem Koza

merhaba, birkaç yıl önce denizbanktan kredi çekmiştim. birkaç taksitten sonra ödemedim ve 1 yıl kadar sonra destek varlık borcun kapatılacağı miktarı belirtti ve hepsini ödedim. aradan 1 yıl daha geçtikten sonra yeni bir hukuk bürosu halâ 800 lira borcum olduğunu söyledi. anlattıklarına göre destek varlık borcu tam kapatmamış... bu nasıl oluyor anlamadım, borcu yoktur yazısı almak gerekiyormuş.. şimdi ben bu avukatlık bürosuna parayı ödeyeyim mi? ne yapmam gerekiyor tam olarak? bugün mecidiyeköy'deki yerlerine gideceğim, acil dönüş yaparsanız sevinirim.

2018-09-28 12:06:10 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

Erkan Bey merhabalar, babanın borcu üzerinden çocukların olan mallarına haciz edilemez ancak baba çocuklarıyla aynı evde yaşıyorsa, evde bulunan mallara haciz işlemi uygulanabilir.

2018-09-21 11:57:39 -
erkan çam
erkan çam

abimin varlık şirketlerine borçları var babamın uzerıne olan 1 daıre var babam bu daireyı borcu olan abımın kızına yanı torununa noterden bagış yaparsa varlık şirketi babam vefat ettıkten sonra bagış yapılan daıreye el koyarmı

2018-09-21 05:15:05 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

Mustafa Bey merhabalar, üzerinize kayıtlı bir taşınmazınız veya aracınız varsa muhtemelen icra yoluyla el konulacaktır. Bunun dışında bankalar bu yolla borcunu alamazsa bir kaç yıl içerisinde borçlarınız Varlık şirketlerine devir edilir ve bu süreçten sonra alacaklı banka değil varlık şirketi olur. Bunun dışında SGK'lı olarak bir yerde çalışmaya başlarsanız maaşınızın belli bir kısmına haciz gelir. Dediğinize göre ödeyecek durumunuz yok yapılandırmayı da kabul etmeyeceksiniz, söylediklerinizin dışında bir önerimiz bulunmuyor.

2018-09-11 18:10:19 -
Mustafa Demir
Mustafa Demir

merhaba, iflas nedeli ile işyerimi kapatmak zorunda kaldım şu anda üzerimde olan banka borcu kredi ve kredi kartları dahil olmak üzere toplam 150 bin tl civarında. 3 tane özel bankanın borcudur (hepsi kefilsiz olarak kullanıldı) bu borcu yıllar boyu yatıramayacağımı biliyorum. üzerimde herangibir mal varlığı yok, sigortalı olarak bir yerde çalışmıyorum ve bekarım. i̇cralık olacağımı biliyorum ve bankanın avukatları aracılığı ile yeniden yapılandırma yapmayı kesinlikle kabul etmeyeceğim. bu durumda almam gereken bir aksiyon varmı ? çünkü ödeme gücüm yok maalesef.

2018-09-09 23:57:36 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

Melisa hanım merhabalar, Eşin kredi ve borçlarından diğer eş sorumlu tutulamaz (kredi kullanırken eşinizi kefil olarak göstermediyseniz) Yani Varlık Şirketi borcu sizden almaya çalışacaktır. Yasal zemine göre ise Sgk'lı olarak bir işyerinde çalışırsanız maaşınızın belli bir kısmına haciz koyabilirler, üzerinize kayıtlı bir mala icra getirme hakları vardır. Bunun dışında sizin dediğiniz gibi eşinizin maaşına haciz gelmesi gibi durumlar söz konusu olamaz. Borçsuz ve sağlıklı günler dileriz.

2018-09-04 15:09:50 -
melisa demir
melisa demir

mrb, 2014 yılında iş yerimi kapatmak zorunda kaldım, esnaflara olan borçlarımı ödedim ancak bankalara olan borçlardan dolayı icralık oldum, şu anda ev hanımıyım eşimde asgari ücretle çalısıyor 3 çocuk okutuyorum ve ancak geçiniyoruz,borçlarımın varlık finanslarına düşse bile bundan sonra pek ödeyebileceğimi sanmıyorum bu durumda eşimin aylığına el koyarlarmı acaba ? bu konuda ne yapabilirim bana bir yol gösterirmisiniz ?

2018-09-03 13:13:12 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

haklısınız :)

2018-08-31 10:51:16 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

Ece Hanım merhabalar, son zamanlarda bu tür dolandırıcılıklar malesef ki artış göstermeye başladı. Karşı tarafın Bddk onaylı resmi bir şirket olduğuna öncelikle emin olmanız gerekmekte. Gerekirse adres, telefon gibi bilgilerini isteyiniz. Borç dekontunu mail adresinize atmalarını isteyin eğer böyle bir şey doğruysa avukata danışmanız ve dava açmanız, dolandırıcılıkla karşı karşıya kaldığınızı ispatlamanız gerekecektir.

2018-08-31 10:47:35 -
ece enis
ece enis

merhaba; borcu olduğuna dair aranıyorum fakat ne banka hesabım ne kredi kullanmışlığım var. biraz ısrar edince kefil olduğumu söylediler fakat kendim kk veya kredi kullanmadığım gibi kimseyede kefil olmadım. bu nasıl mümkün olabilir? ne yapmalıyım?

2018-08-30 20:58:29 -
Bahamen
Bahamen

ben istemediğim sürece varlık şirketi borcu benden alamaz sigortalı calışırsam sıra onda ise 1/4 ünü alır eger değilse ve ben emekli olursam emekli maaşına el koyamaz kesinti yapamaz ölürsem reddi miras yaparlar yine alamaz üzerime mal yok nasıl alır hadi bakalım

2018-08-29 10:54:01 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

hukuki konularda malesef destek veremiyoruz, bu konuyu avukata danışırsanız size daha net yardımcı olacaktır.

2018-08-21 11:41:38 -
bekir koçaker
bekir koçaker

2006 yılında bankadan arazimi ipatek göstererek kredi kullandım. banka çalışanı bana kefil oldu. ben borcumu ödedim ama o sahte evrak düzenleyip kendisine de arazım üzerinden krediyi öyle almış. ben borcumu varlık şirketine devrolunca ödedim.banka çalışanını da mahkemeye verdik ama adam kayıp. tarlamda ipotek var temzlemek istiyorum. ama yıllar geçti ben ona kefil oldugum için bankadan bize dönüş olmadı bunun sonucu ne olur aceba

2018-08-15 10:52:44 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

Evet mahkeme kararıyla yapılabilir, Varlık Şirketi'nde bulunan borçlar banklardan devredildiğinden dolayı bu niteliği taşımaktadır.

2018-08-10 12:14:04 -
İrfan celik
İrfan celik

varlık şirketi üzerimdeki dairesi haciz yoluyla satışını yapabilir mi

2018-08-09 09:56:53 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

Borcu ödediğinize dair dekontları saklarsanız herhangi bir sıkıntıyla karşılaşmazsınız. İlla bu yazıyı almak istiyorsanız e-posta ile borcunuzu kapattığınıza dair faturayı göndermelerini rica edebilirsiniz. Bununla ilgili herhangi bir yapabileceğiniz yasal işlem yoktur, varlık şirketinin insiyatifine bir durum..

2018-08-02 22:01:01 -
ömer dümenci
ömer dümenci

varlık şirketine borçumu ödediğim halde borçu yoktur yazısını göndermediler. bu durumda ne yapmalıyım. saygılar.

2018-08-02 14:26:22 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

Dediğimiz gibi SSK'lı olarak çalıştığınız sürece borcu ödemek zorundasınız, takip ettiğiniz için biz teşekkür ederiz. Borçsuz günler dileriz :)

2018-07-16 19:52:14 -
EMRED
EMRED

teşekkurler bılgı ıcın. kolay gelsın omur boyu odıcez yanı :)

2018-07-16 12:29:07 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

Emre Bey merhabalar, banka borçlarının varlık şirketlerine devredilmesi için borcun "alınamaması" gerekmektedir. Yani borçlu kişinin üzerine kayıtlı bir mal/araba olmaması ve SSK'lı olarak bir işte çalışmıyor olması sonucunda banka borcu alamaması sonrasında borcu varlık şirketine satmaktadır. Bu süreç 2-3 yıl sürebilmektedir. Yani; mahkeme sonucunda alınan karar doğrultusunda sizin maaşınızın belli bir kısmı "kredi borcunuz bitene kadar" haciz yoluyla alınacaktır.

2018-07-16 11:52:32 -
EMRED
EMRED

benım 26 bin tl ıle kredı ve kredı kartlarım avukata gitti 5-6 aydır maasımdan kesıntı yapılıyor omur boyu bu sekıldemı olacak varlık fırmalarına nezaman devır olur tesekkurler

2018-07-16 10:11:38 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

Borcunuz büyük ihtimalle Varlık şirketine devir edilmiştir, bu süreçten sonra alacaklı olan banka değil, varlık şirketidir. Ancak; borcunuzu ödemezseniz ve ödememekte ısrarcı olursanız bir daha bankalardan kredi kullanamazsınız ve hatta kredi kartı bile alamazsınız. Siz de zaten yurtdışında yaşıyorum diyorsunuz, bu açıkladıklarımız sizi ilgilendirmiyor ancak Türkiye'ye dönüş düşünüyorsanız ve ileride kredi ihtiyacınız olursa bankalardan kredi alamazsınız. Bunun dışında eğer varlık şirketinin veya bankanın avukatlarına "borcumu ödeyeceğim" diye belge imzaladıysanız bu durumda hapis cezasıyla da karşılaşabilirsiniz ancak avukatlara borcunuzu ödeyeceğiniz hakkında taahhüt vermezseniz hapis gibi ceza yaptırımlarıyla karşılaşmazsınız. Borçsuz günler dileriz :)

2018-07-15 18:03:52 -
Mehmet Unsal
Mehmet Unsal

2001 yilinda yapi krdei ye 5000 bin tl borcum var odemedim avrupada yasiyorum odemiyecem sonuc ne olur tesekkur ler

2018-07-15 10:21:53 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

Bize göre böyle bir şey mümkün olamaz çünkü varlık şirketleri bankalarda bulunan tüm borçları ihalaye girerek satın alıyorlar. İşin yasal prosedürlerini öğrenmek için bir avukata danışabilir yada ilgili bankadan bilgi alabilirsiniz.

2018-05-21 00:01:41 -
Sebahattin Sarıdaş
Sebahattin Sarıdaş

arkadaşımın borcu varlık fonuna devredilmiş ancak kredi kartı alındığı tarihte varlık fonu kanunu çıkmamıştı ve sözleşmede borcun devredilebileceğine dair bir madde yok,kanunlar geriye dönük işlemiyeceğine göre borcun tekrar yasal yoldan icra dairesine iadesi mümkünmü

2018-05-19 12:33:57 -
Kredibankalar.com
Kredibankalar.com

Ahmet bey merhabalar, Varlık Şirketi'ne devredilen borç sonucu anlaşma yaptıysanız bu borcu "ödeyeceğinize" taahhüt etmiş yani söz vermiş oluyorsunuz. Dolayısıyla borcu ödemeniz gerekemektedir, Allah yardımcınız olsun. Sizler için önerimiz tekrardan Varlık şirketiyle görüşüp durumu izah etmeniz ve yapılandırma istemenizdir, en azından borcu taksite böldürebilir yada taksitleri azaltabilirsiniz.

2018-05-18 23:14:09 -
ahmet
ahmet

merhaba aynı şekilde bizimde gerçek borcumuzun 4-5 katı isteniyor. pazarlık yaparak düşürdük fakat onu bile ödemekte zorluk çekeceğiz başka bir yol var mıdır acaba

2018-05-17 13:46:35 -
kredibankalar.com
kredibankalar.com

Mehmet Bey merhabalar. Varlık şirketiyle irtibat kurmanız sizin için daha iyi çözüm getirecektir, borcunuzu ödemek için durumunuz yoksa taksitle ödeme talep edebilirsiniz.

2018-02-23 12:46:35 -
MEHMET TÜTÜNCÜ
MEHMET TÜTÜNCÜ

borcum varlık şirketine devredilmiş. ama beni aramadılar ve varlık şirketide hukuk bürosuna vermiş ne yapmam gerekir

2018-02-22 23:44:33 -
kredibankalar.com
kredibankalar.com

Ahmet Bey merhabalar, varlık şirketine devrolan borçlar konuda da belirtildiği gibi sizin bankaya olan borcunuzdur. Bankalar belli bir süre sonra bu borçları varlık şirketlerine devrederler. Sizin de belirttiğiniz gibi borcun üzerinden zaman geçmiştir ve bankalar, ödenmeyen krediler için gecikme faizi uygularlar. Bu da her ödenmeyen gün için daha da artacaktır. Öncelikle Varlık Şirketi'yle anlaşmaya çalışın, zaten o borcu ödemek zorundasınız aksi taktirde siciliniz temizlenmez ve bankalardan hiçbir ürün kullanamazsınız. Borçsuz günler dileriz.

2018-02-09 20:34:59 -
Ahmet mehmet
Ahmet mehmet

ana para 900 tl olan borcumu 2/3 yıl geçtikten sonra 5.000 tl olarak varlık yönetim şirketi istiyor ödemelimiyim

2018-02-08 14:14:08 -
Güncel:
EFT Nedir - EFT Nasıl Yapılır?
Tarih : 2019-09-28 23:32:42
Türkiye Finans Çalışma Saatleri 2019
Tarih : 2019-09-22 13:15:42
.
KREDİ HESAPLAMA
Kredibankalar.com'da
En uygun krediyi bul!

Onlarca bankanın ihtiyaç kredisi, konut kredisi, taşıt kredisi ve mevduat faizi hesaplaması yapmak için siz de kredi bankalar'ın hesaplama araçlarını hemen kullanın.

KREDİ HESAPLAMA